Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2010

Το φαινομενικά αθώο βίντεο που θα ''παιδέψει'' το μυαλό σας...

Θα το αναλύσω διεξοδικά,καθώς θα επανέλθω σ'αυτο το θέμα που πονά λίαν συντομώς.Δυστυχώς το εκτενέστατο άρθρο που προετοίμασα λόγω κάποιων παραγόντων που δεν θα αναφέρω,έχει χαθεί.Ας ιδωθεί λοιπόν κριτικά και ας εμπεδοθεί,γιατί αναλύει τις σαθρές βάσεις όλου του καπιταλιστικού οικοδομήματος απο τις αρχές του '70 ως τις μέρες μας...Αν γοα κάποιους θυμίζει κάτι το όνομα Τέυλορ και οι θεωρίες που ο ίδιος διατύπωσε θα έχουν μία ιδέα σχετικά με το ζήτημα με το οποίο καταπιάνομαι.

Βεβαίως,ο κάθε φίλος ή επισκέπτης των Αριστοτελισμών οφείλει να δεί το βίντεο που ακολουθεί,γιατί ιδωμλενο υπο το πρίσμα της δικής του καθημερινότητας θα λάβει τις δικές του απαντήσεις,θα εξάγει τα δικά του ευτυχή ή μη συμπεράσματα ζωής.

Καλή σας διασκέδαση λοιπόν,και καλή...χώνεψη.

9 σχόλια:

  1. Πάρα πολύ καλό! Πιστεύω δε ότι η ανελευθερία που περιγράφεται δεν θα διαρκέσει, γιατί ήδη αρκετά ελεύθερα, ευφυή και δημιουργικά μυαλά ασφυκτούν και δεν αντέχουν. Ιδιώς των ελλήνων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συμφωνώ,με κάποια επιφύλαξη,αν και αναμένω την αυθόρμητη αντίδραση στην σκλαβιά με την οποία μας έχουν υποσυνείδητα δέσει.
    Θα ήθελα να εστιάσω στα ουσιωδέστερα στοιχεία του βίντεο.
    1)Δεν είσαι ο ιδιοκτήτης του εαυτού σου,αλλα ο εαυτός σου.
    2)Πρέπει να αντιληφθούμε-με όποιο κόστος ενέχει αυτό-την πραγματικότητα-,που είναι η Αυταξία μας...
    3)Η στείρα,μηχανιστική επανάληψη είναι ο εχθρός του μυαλού μας και της ανθρωπότητας γενικώς...
    4)Ισότητα στην εργασία,εξυγχρονισμός της εργασίας.
    5)Να παράγουμε οχι για την αγορά,αλλα για τον άνθρωπο.
    6)Το πιο βασικο:Ο σκεπτόμενος να εργάζεται,και ο εργάτης να σκέπτεται!
    Τους εγκάρδιους μου χαιρετισμούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kαλά εε!
    Έχει πλάκα, που στις σχολές διοίκησης και οικονομίας μαθαίνουν στους νέους ανθρώπους, στους φοιτητές να "πωλούν " τον εαυτό τους.
    Το βλέπεις στα βιογραφικά τους, το βλέπεις στις συνεντεύξεις τους για πρόσληψη, το βλέπεις στο μυαλό των προγραμματισμένων ανθρώπων από την τηλεόραση.
    Απείθαρχη Μούσα εάν μπορείς θίξε και το θέμα του γυναικείου κινήματος για την ισότητα των δύο φίλων.
    Πόσο επηρέασε η χειραφέτηση της γυναίκας την σημερινή κατάσταση στην Ελλάδα;
    Η Μητρότητα και η τεκνογονία δέχτηκαν επίθεση ή όχι;
    Γιατί υπάρχουν τόσο πολλές 35αρες ελεύθερες;
    Νομίζω στο βίντεο δίνονται κάποιες απάντήσεις.
    ΚΑΙΡΟΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΕΜΑ ΤΟΥ ΜΥΑΛΟΥ
    ΧΡΙΣΤΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μετεμφυλιακά πιστεύω πως οι γυναίκες χειραφετήθηκαν αν και ήση απο την αθρόα άφιξη των προσφύγων στην χώρα νετα το 1922 η γυναλικα εντάχθηκε στο σύστημα της αγοράς εργασίας-Δυστυχ΄βς δεν είμαι ειδήμων επι του θέματος οπότε θα επανέλθω με σχόλιο και ανάρτηση γι αυτό το εξαιρετικά ενδιαγέρον ζήτημα,αναφορικά αποκλειστικα με την Ελληνική πραγματικότητα!Εξαιρετική η παρατήρηση σου φίλε ''Χρίστο''για μία ακόμη φορά!Σέυχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πραγματικά το βίντεο με ενθουσιάζει γιατί κάθε φορά που το βλέπεις προβαίνεις σε διαφορετικούς συσχετισμούς,λαμβάνοντας υποψη νέες παραμέτρους...
    1)Η ''φούσκα''της ευτυχίας που αποδεικνύεται περίτρανα στην εποχή μας(πλήρως αποσυνδεδεμένη απο το πτυχίο και την αντίστοιχγ=η ανταμοιβή του).
    2)Αρκέτα ενδιαφέρον το δίπολο''ανθρώπινες ελευθερίες και εργασία'',που μ'ενδιαφέρει να ερευνήσω.
    Περίμένω εναγωνίως και τους δικούς σου συσχετισμούς για το φαινόμενο της γυμαικείας χειραφέτησης στην Ελλάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Απείθαρχη Μούσα στα 38 μου πλέον η άποψη μου για την γυναικεία χειραφέτηση βασίζεται στην προσέγγιση μέσω της Χριστιανικής ηθικής. ΕΙΝΑΙ ΑΥΣΤΗΡΉ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΉ.
    Γιατί;
    Γιατί προασπίζεται το πρόσωπο της γυναίκας και του ρόλου της.
    Η γυναίκα είναι μάνα, είναι αδελφή, είναι σύντροφος και σύζυγος.
    Υμνείται και δοξάζεται μέσα από το πρόσωπο της ΘΕΟΜΗΤΟΡΟΣ.
    Η γυναίκα δεν παλεύει να αλλάξει αυτό που είναι.
    Αναγνωρίζει το ρόλο που της έχει δοθεί και είναι ευγνώμων και τον υπερασπίζεται.
    Η ΕΛΕΥΘΕΡΊΑ της πηγάζει μέσα από την προσφορά της αγάπης προς στους χριστιανικούς αδελφούς της.
    Δεν είναι ιδιοτελής και ούτε κυνηγάει ματαιοδοξίες και εφήμερα υλικά αγαθά.
    Η πνευματική ανύψωση έρχεται μέσα από την κοινωνία της με το Θεό.
    Η ΕΡΓΑΣΙΑ της και ο ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ δεν είναι αυτοσκοπός αλλά μέσο καλυτέρευσης του περιβάλλοντος της γι`αυτήν και την υπόλοιπη κοινωνία προς δόξα Θεού.
    Η ΕΛΕΥΘΕΡΊΑ της προέρχεται από την επαφή της με το Θείο. Οι επίγειες δουλείες της είναι που την κρατούν δέσμια.
    Αντιπαρέρχεται τα ανθρώπινα ένστικτα και τα τοποθετεί στο μέτρο τους.
    Ερωτεύεται βαθιά,όχι όμως επιπόλαια,αγαπάει ειλικρινά και σέβεται τον σύντροφό της αλλά όχι από φόβο.
    Ισως σου δημιουργήθηκε η εντύπωση ότι φαίνονται λίγο παρωχημένες και θρησκόληπτες οι αντιλήψεις μου ένας άνθρωπος που πιστεύει βαθιά και δεν βλέπει γύρω του τι συμβαίνει στην σύγχρονη κοινωνία.
    Ναι πιστεύω, αλλά ταυτόχρονα ερευνώ, εξετάζω, ρωτώ.Γιατί η "ΣΤΕΛΛΑ" στην ταινία του Κακογιάννη ήταν ατίθαση και όχι υπάκουη στην κοινωνία;Τι την καταπίεζε; Γιατί αρνιόταν πεισματικά να παντρευτεί;Ποια ήταν αυτή η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ που ζητούσε και τελικά ...τη βρήκε;
    Η διαδρομή του εκκρεμούς τώρα έφτασε στο άλλο άκρο.
    Ο Κακογιάννης ίσως τώρα να σκηνοθετούσε μία ταινία με το όνομα "ΣΤΕΛΙΟΣ" ή καλύτερα
    "Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΣΑΛΑΠΑΤΗΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΤΕΛΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΤΕΛΛΑ"
    Δυστυχώς αγαπητή μου Απείθαρχη Μούσα είμαστε προγραμματισμένοι σε νέες αξίες πέρα από τις πατροπαράδοτες που μας στέριωναν και ίσως λίγο μας δυσκόλευαν αλλά μας βοηθούσαν να περάσουμε το ποτάμι.
    Η ΓΕΝΙΆ ΣΟΥ ΕΊΝΑΙ ΛΙΓΟ ΑΔΙΚΗΜΕΝΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΗΣ ΔΟΘΗΚΕ ΚΑΜΙΑ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΛΛΑ ΑΤΟΜΑ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ ΠΟΥ ΨΑΧΝΟΥΝ, ΑΚΟΥΝ, ΕΡΕΥΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ η ΕΛΠΙΔΑ ΤΗΣ.
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.
    Ο ΘΕΟΣ ΜΑΖΙ ΣΟΥ
    Χρίστος ή Χρήστος γράφεται και με τα δύο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αυτή είναι απλά η φυσική εξέλιξη της βιομηχανικής επανάστασης. Είναι η "φυλακή" που ζούμε αλλά και η ιδέα που μας επέτρεψε σήμερα να έχουμε όλες αυτές τις ανέσεις που έχουμε σε τόσο μεγάλη κλίμακα. Φυσικά από την άλλη έβαλε το χρήμα στο επίκεντρο της ζωής του ανθρώπου αφού μόνο αυτό του επιτρέπει να ζει χωρίς να είναι σκλάβος αυτής της κατάστασης εφόσον στην εργασία του ανταμείβεται για την παραγωγικότητα και όχι την δημιουργικότητά του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συμφωνώ με την τελευταία άποψη που αναφέρθηκε.Μάθε επίσης οτι επι βιομηχανικής επανάστασης στην Αγγλία εργάζονταν μέχρι και παιδιά,για να χτίσουν αυτό το τερατώδες οικοδόμημα της βιομηχανικής επανάστασης.Εγώ προσωπικά έχω σκεφτεί οτι ο άνθρωπος πρέπει να απαιτήσει ποιότητα υπηρεσιών πολύ σθεναρά,χωρίς να του καλλιεργηθεί ο φόβος είτε συνειδητά,είτε υποσυνείδητα.Η δημιουργικότητα και οι γενικές γνώσεις σε συνδιασμό με την αποστροφή απέναντι στην κατεστημένη μάθηση,σαφώς και θα έπρεπε να αποτελέσουν το υπόβαθρο για όποιας φύσεως καινοτομία,και για μία ρηξικέλευθη τομή στο φαινόμενο εργασία.
    Σήμερα σκέφτηκα πως ο άνθρωπος εκτός απο τα κατώτερα ένστικτα,διακρίνεται έμφυτα και απο θετικά συναισθήματα αγάπης,θαυμασμού,τα οποία χειραγωγούνται απο το σύστημα καθώς η ταξική κοινωνία απαιτεί ανθρώπους που δεν έχουν φιλοδοξίες για ανέλιξη σε ανώτερη κοινωνική κλίμακα,και είναι ακόμη πιο ευπειθείς και αντικείμενα εκμετάλλευσης απο τους ολίγους,για μία ''θεσούλα''εργασίας.Σαφώς,ο αυτοσεβασμός σε θέματα εργασίας,καθώς και η θαρρετή στάση του ατόμου να ''κυνηγήσει''το όνειρο του αγνά και ιδεαλιστικά είναι η βάση για την επιλογή επαγγέλματος.Απαραίτητη συνιστώσα ο επαναπροσδιορισμός!
    Ευχαριστώ θερμά τους αναγνώστες αυτού του ιστολογίου για τα εποικοδομητικά τους σχόλια.Να είστε όλοι καλά και εύχομαι να ανακαλύπτετε πάντοτε το βάθος των πραγμάτων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτή ήταν μακράν η μεγαλύτερη επιτηδευμένη αοριστία που έχω δεί τα τελευταία χρόνια.
    Τα απαράδεκτα συμπεράσματα στα οποία υποτείθετε οτι καταλήγει σας ενθουσιάζουν?Τότε ισώς όντως να ζείτε σε αόρατα κελιά ,φτιαγμένα όχι απο το σύστημα αλλα απο τη δική σας ηλιθιότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή